Drupal

Drupal

K tomu, aby ste mohli robiť marketing na internete potrebujete kvalitný cms.

Pre Vás tu píšem o CMS Drupal. Content Management System – Systém pre správu obsahu.

Vďaka tomuto systému dokážete po nainštalovaní niektorých modulov krásne editovať obsah ako vo Worde či iných podobných textových editoroch.

Drupal má silnú podpornú skupinu, ktorá má na starosti bezpečnosť tohto Open source systému. (To je systém do ktorého môžete zasahovať bez toho aby ste niesli potom nejaké právne následky. 

Drupal skvelý nástroj pre marketing nainernee a pre sprváu obsahu a uživateľov

V Drupale si môžete nájsť rokmi a ľuďmi overené moduly, ktoré sú dôležitou súčasťou marketingu.

Napríklad SEO moduly, moduly ktoré spolupracujú so sociálnymi sieťami, fotogalérie, E-shopové riešenia, moduly ktoré zvyšujú rýchlosť načítania webu, analytické nástroje, nástroje pre správu reklamy, modul na blogovanie a tiež aj modul vďaka ktorému si upravíte grafiku stránky bez toho aby ste išli do kódu šablóny. Samozrejme všetko má svoje hranice.  

Potom ďalšia veľká výhoda je v tom, že na oficiálnych stránkach nájdete témy vzhľadu Drupalu,

ale aj diskusie ku vyskytujúcim sa situáciam  okolo modulov.  Kde sa dočítate, alebo môžete zadať otázku na vzniknutú situáciu. Zväčša sa ľudia pýtajú na nejakú chyby, alebo aký modul či riešenie použiť na požadovanú funkcionalitu.

Odporúčané weby sú: www.drupal.org, www.drupal.com, www.drupal.cz, www.drupal.sk

No určite Vás však chcem upozorniť, že ak nie ste trpezlivý človek, a nemáte sa chuť hrajkať s konfiguráciou webu, tak si radšej nejmite niekoho, kto to za Vás celé nastaví, a potom zaučí ako Drupal používať. No, ale určite by som odporučil aj systém mioweb, ktorý je od Davida Kirša a funguje na jadre cms wordpress. K nemu dostanete aj videá ako ho používať a hlavne zákaznícku podporu.

Drupal je technicky nárčnejší, no dá sa do neho zamilovať, ale odporúčam aj mioweb

 

 

 

Blog a Vaša web stránka, alebo písanie pravidelných článkov je najlepšie SEO pre Váš Web Dnešný príspevok vznikol dumaním na tým čo ja napíšem svojim čitateľom, akou témou ich obohatím. Keď si prečítate tento článok mali by ste dôjsť k názoru, že Vaša web stránka Váš E-Shop potrebujú blog pre lepšiu SEO optimalizáciu.
"Myslieť inak, môže pomôcť zmeniť správanie a viesť k lepším výsledkom." "Cítiť inak, môže zmeniť správanie EŠTE VIAC a viesť k ešte lepším výsledkom." John Kotter, Holger Rathgeber v knihe Náš ľadovec sa roztápa Dnešný článok, je vlastne znovuzrodený článku, ku ktorému mali prístup len registrovaný užívatelia v e-mailovom seriály. No doba pokročila a ja ho dávam k dispozícii vo vynovenej verzii.
O čom je dnešný článok? No, znova o mne. Možno vás napadnú otázky, to ja neviem. Prečo zverejňujem výsledky rôznych osobnostných testov? Aký Výsledok očakávam od tychto článkov? Čo ma vedie k takýmto krokom?

Predpokladám, že sa budete čudovať, že prečo dávam na blog o marketingu
na internete vyhodnotenia z psychologických testov.
Má to dva čisto špekulatívne dôvody:
1. Obsah - či že SEO, čo je tiež časť on-line marketingu
2. Publikujem svoj obsah na Sociálnych sieťach, kde sa nachádzajú rôzny lidri
a personalistky. Čiže zas len on-line marketing

Subscribe to RSS - Drupal