Google analytics

Google analytics

Bez analízi dát to nepôjde. Internetový marketing musíte merať. Inak to budete mať ťažké.

Nebudete mať dáta z webu, na ktorý prišli ľudia. Tak to znamená, že neviete čo tam ľudia robili a tak neviete kde ste uspeli a kde nie. Kde robíte fatálne chyby a kde robíte skvelú prácu. Na toto Vám môže pomôcť jeden zo skvelých nástrojov - Google analytics.

Stratégia na internete potrebuje analýzu dát návštevníkov webstránky.

 

Drupal Vám vie pekne pomôcť s implementovaním meracieho kódu GA.

Poslúži Vám na to Drupal modul Google analytics. Ak plánujete do budúcna používať platenú reklamu v Googli (AdWords) tak, tento nástroj Google Analytics Vám spojí výsledky s Google AdWords. Tak isto ak plánujete zarábať reklamou na Vašom blogu, tak Google Analitics Vám ukáže výsledky z reklamnej siete AdSense.

Spojte GA s ďalším analytickým nástrojom Search Console


Vďaka tomuto nástroju ak ho spojíte s GA, získate naviše ďalšie údaje ktoré sa Vám zobrazia v Google analytics. 
Napríklad získate na ktoré kľúčové slová Vás ľudia vyhľadávajú. Získate demografické údaje o svojich návštevníkoch. To je dobré pretože viete kto sú tý ľudia, ktorý najviac chodia na Váš web. Alebo ak si väzmete zoznam kľúčových slov, tak na základe množstva výsledkov viete zistiť, čo budete viacej predávať, alebo o čom budete písať, či z akého produktu vytvoríte akciu. S Drupalom spojíte Search Consolu pomocou modulu  Site verification.

 

google analytics má dvoch kamošov, drupal modul, a search console s modulom site verifikation

 

 

"Myslieť inak, môže pomôcť zmeniť správanie a viesť k lepším výsledkom." "Cítiť inak, môže zmeniť správanie EŠTE VIAC a viesť k ešte lepším výsledkom." John Kotter, Holger Rathgeber v knihe Náš ľadovec sa roztápa Dnešný článok, je vlastne znovuzrodený článku, ku ktorému mali prístup len registrovaný užívatelia v e-mailovom seriály. No doba pokročila a ja ho dávam k dispozícii vo vynovenej verzii.
Subscribe to RSS - Google analytics