Konverzné texty

Konverzné texty

Konverzné texty, to je odpoveď na otázku
"Aký obsah web stránky predáva?" 

V tejto kategórii by som chcel publikovať články, ktoré ale nebudú klasické články. Budú to predajné texty vytvorené nástrojom na tvorbu konverzných textov.

Obsah je ten ktorý predáva. Nie je jednoduché ho vytvoriť, ale zas nie je to tak ťažké, aby sa to nedlo naučiť.

Konverzia môže byť všeličo,

preklik na ďalší článok, nákup, kontaktovanie cez formulár, vyplnenie ankety, stiahnutie e-booku, zaregistrovanie sa do e-mail seriálu, strávenie 5 minút na Vašej web stránke, zdieľanie článku. Čo je pre Vás dôležité, to je pre Vás konverzia. Mohol by som to povedať takto: " Je to návštevník web stránky, ktorý sa premenil na požadovanú akciu."

Ak rozmýšľate ako taký obsah, ktorý predáva vytvoriť. Tak odpoveď znie: 

1. Pomáhať ľuďom pomocou blogu, podcastu, video blogu (vlog)

2. Vytvárať langing page, kde budete písať o všetkých troch aspektoch produktu: Parameter, vlastnosť, benefit - inak povedané výhoda produktu, či prínos pre zákazníka

3. Pridajte na web do menu, či do landing page, či do sales page referencie spokojných zákazníkov.

4. Testujte rôzne varianty internetových stránok. Meňte farbu, font, obsah, tlačidlá. Dĺžku textu proste čo Vás napadne, že by mohlo na zákazníka zapôsobiť.  

5. Ak sa už propagujete rôznym spôsobom, zapasujte do stratégie remarketing a behaviorálnu reklamu. 

Výhody sú tým faktorom, ak k nemu priráteme predošlé rady, ktoré nás privedú k nakupujúcemu zákazníkovi

"Prvým pravidlom úspechu je sústredenie - sústredenie všetkých energií do jedného bodu;
nasmerujte sa priamo na ten bod a neobzerajte sa doprava ani doľava."
Wiliam Mathewa - Citát z kinhy Najprv zjedzte žabu od Briana Tracyho
Tento podcast vznikol na základe mojej skutočnej udalosti.

Subscribe to RSS - Konverzné texty