Citaty afirmacie Mikulas Lovas Halasz

Moje meno je Halász, Mikuláš Halász. Priezvisko Lovaš som si prevzal od svojej mamky, tak sa volala za slobodna. Pridal som si ho pretože Mikuláš Lovaš Halász úplne vystihuje moju podstatu.

Mikuláš – je ten ktorý je ochotný a rád obdaruje ľudí.

Lovaš – v preklade z maďarského jazyka jazdec. Po rozhovore s kunsthistorikom  som zistil, že to boli jazdci na koňoch, boli vyššia kasta, všade kde sa objavili vzbudzovali rešpekt. Boli to aj bojovníci. Bojovníci ako ja.

Halász – Rybár – lovím negatívne myšlienky a emócie zo svojho ja. Lovím aj ľudí ktorí majú podobné zámery so sebou. Transformovať svoj život na vyššiu úroveň.

Môj profesný životopis:

Už ako tínedžer som niečo predával a bartroval. Už ako tínedžer som chcel spraviť nejaký dobrý obchod. Snívam a mám svoje vízie. Vždy chcem veci zlepšovať a tak ľuďom pomáhať. To sú moje hnacie motory.

V predaji, v zákazníckom servise a v marketingu sa hýbem viac ako 9 rokov. O predaji, marketingu, transformácii osobnosti mám naštudovaných viac ako 12 000 hodín.
 Ak vyberiem tri veci, ktoré som najradšej robil, a išli mi prirodzene ľahko tak to boli:  

  1. Bavilo ma zlepšovať a zjednodušovať procesy
  2. Bavilo ma vytvárať návody, aplikácie a skripty, ktoré zrýchľovali a zjednodušovali prácu a proces vzdelávania
  3. Bavilo ma keď mi išiel predaj, keď som už cítil, že bude obchod

Priebeh zamestnaní  

1998 – 2000

Karatrol – Obchodník s roletami a žalúziami.  

Pracovné skúsenosti a náplň práce:  Najlepšie sa mi predávalo, štýlom 2 X 2 sú 4. Zobudili ste ma o pól noci a predajný text som zopakoval. 

3 veci na ktoré som najviac hrdý (Mal som 18 rokov)

  1. Predal som 4 objednávky za cca 4 hodiny v hodnote 22500 Sk
  2. Predal som za cca pol hodinu rolety v hodnote 35 000 Sk
  3. Manažér nášho tímu mi povedal: „Miki ty si jeden z najlepších agentov v celej firme.“

 

2008 – 2012  

Gratex International a.s. – Service desk operátor

Pracovné skúsenosti a náplň práce: 

Keď sme mali málo incidentov, čas som využíval na analyzovanie interných procesov v SLA kancelárii, ktorých výsledkom bolo vytvorenie skriptov na kontrolu dát v internom systéme a tiež písanie správnych pracovných postupov na interný portál.

3 veci na ktoré som najviac hrdý

  1. Stal som sa koordinátorom service desku, ale nazývali ma šéfom service desku
  2. Vytvoril som aplikáciu, ktorá uľahčovala prácu nie len nováčikom
  3. Zaviedol som pravidelné školenia, ktorých výsledkom bola efektívnejšia práca

 

2013 – 2015

Hornbach – Predaj a poradenstvo  

Pracovné skúsenosti a náplň práce: 

Predaj elektroinštalačného materiálu a svietidiel. Naučil som sa, že predaj začína informáciami, ktoré pomôžu zákazníkovi. Naučil som sa, že k zvýšeniu tržieb patrí aj cross selling – doplnkový predaj.

Studio Moderna – Obchodník – call center operátor  

Pracovné skúsenosti a náplň práce:

Telefonické oslovovanie klientov za účelom predaja produktov pre domácnosť a zdravie. Zistil som, že k úspešnému predaju je dôležité prejaviť porozumenie pri odmietnutí zákazníkom, následne vec zovšeobecniť a potom prejsť k výhodám ponúkaného produktu. No a hlavne sa pýtať otvorené otázky. Najviac som hrdý na obchod, ktorý bol v hodnote 365€. Avšak tento rozhovor trval cca 1 hodinu s veľmi nespokojnou zákazníčkou.

 

Nubat s.r.o. – Telefonista zákazníckej linky – Danea

Pracovné skúsenosti a náplň práce:

Riešenie sťažností zákazníkov. (Telefonicky, e-mailom aj cez Facebook).

2 veci na ktoré som najviac hrdý

  1. Zefektívnil som evidenciu reklamácií.
  2. Prišiel som na spôsob ako zjednodušiť reklamačný systém

 

Ipa group s.r.o. – Obchodník a marketingový špecialista

Pracovné skúsenosti a náplň práce:

Predaj web stránok a reklamy na internete.

3 veci na ktoré som najviac hrdý

  1. Napísal som e-mailový seriál o On-line marketingu, ktorý doteraz premieňa studené kontakty na horúce a podľa slov konateľa vygeneroval obrat 18 000 €
  2. Vytvoril som on-line marketing stratégiu pre nových aj pre existujúcich klientov
  3. Politická kampaň, kde kandidát skončil na 4. mieste ( háčik bol v tom, že prišiel 4 dni pred voľbami)

 

DWC Slovakia a.s. – Pracovník Service desku

Pracovné skúsenosti a náplň práce:

Podpora zákazníka a testovanie aplikácií pre Finančnú správu. Držať sa testovacieho scenára pri nahratí každej opravy sa oplatí, pretože tak vždy prídem na niekoľko chýb v systéme. Utvrdil som sa v názore, že pri vytváraní systémov a písaní príručiek, sa oplatí držať princípov, ktoré sú v súlade s mozgom.

 

2015 – 2017

Sconto Nábytok s.r.o. – Poradca zákazníka 

Pracovné skúsenosti a náplň práce:

Poradenstvo a predaj nábytku. V Sconte som pôsobil v troch hlavných oddeleniach. Sedacie súpravy a Obývacie steny. Drobný nábytok a najviac kde sa mi darilo boli spálne.  Predával tovar ihneď k odberu, ale aj luxusný nemecký nábytok robený na mieru. Mojou náplňou práce bolo tiež označovanie tovaru, vešanie reklamy a písanie zmlúv so zákazníkom.

3 veci na ktoré som najviac hrdý

  1. Viac krát som bol vyhlásený na porade za najlepšieho predajcu dňa
  2. Vymyslel som systém, ktorý nám zjednodušoval objednávanie info lístkov
  3. Prišiel zákazník do predajne, každý ho ignoroval, pretože bol troška špinavý. No a ja som mu predal nemeckú spálňu za 3200 €